Biuro Rachunkowe – o nas

Biuro rachunkowe Profit S.C. powstało w 2007 roku. Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowej obsługi rachunkowo-księgowej, płacowo kadrowej oraz w zakresie ubezpieczeń społecznych. Świadczymy usługi zarówno dla osób fizycznych jak i spółek. Specjalizujemy się w obsłudze małych podmiotów gospodarczych, ale prowadzimy również księgowość stowarzyszeń (księgi rachunkowe, uproszczona ewidencja przychodów i kosztów).

W naszej pracy wykorzystujemy systemy oprogramowanie firmy Insert (seria GT oraz Nexo). Mamy doświadczenie w obsłudze podmiotów współpracujących z kontrahentami zagranicznymi (transakcje wewnątrzunijne, transakcje z tzw. krajami trzecimi – spoza Unii Europejskiej).

Biuro jest objęte obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.

Nasze usługi świadczymy również w języku angielskim.

Biuro Rachunkowe Profit S.C. – wspólnicy:

Elżbieta Jędruczyk – absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego; uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (certyfikat Ministerstwa Finansów nr 4683/2003), doradca podatkowy (numer wpisu 10073).

Agata Gabryś – absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (certyfikat Ministerstwa Finansów nr 20871/2008).

Współpracownicy:

Joanna Leszczyńska – absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego; uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (certyfikat Ministerstwa Finansów nr 32281/2008).

Jak nawiązać współpracę

Jeżeli rozważają Państwo zarejestrowanie działalności gospodarczej, rekomendujemy nawiązanie kontaktu jeszcze przed rejestracją w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Doradztwo w zakresie rejestracji działalności gospodarczej jest nieodpłatne, pod warunkiem podpisania umowy na obsługę księgową. Jeżeli nie zdecydują się Państwo na stałą współpracę, koszt porady to równowartość minimalnego wynagrodzenia za jeden miesiąc obsługi księgowej (przykładowo dla jednoosobowej działalności gospodarczej, zarejestrowanej dla celów podatku od towarów i usług koszt porady wynosiłby 200,00 złotych netto). W przypadku późniejszego podpisania umowy, odpłatność za poradę zaliczana jest na poczet faktury za pierwszy miesiąc obsługi księgowej.

Jeżeli zdecydują się Państwo na współpracę z nami, rejestracja działalności gospodarczej sprowadza się dla Państwa do wizyty w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Po dokonaniu wpisu do CEiDG, całą procedurę rejestracyjną (rejestracja ZUS, zgłoszenie VAT-R) przeprowadzamy w ramach obsługi księgowej, bez dodatkowych opłat.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.